برگزاری نشست کتابخوانی مدرسه ای در مدرسه عصمت

خرید بک لینک

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باخرز اولین نشست کتابخوان مدرسه ای در مدرسه ابتدایی عصمت برگزار گردید

در این نشست هفت نفر از دانش آموزان کلاس ششم به معرفی کتاب پرداختند که عبارت است از:

1 خانم ملیکا اسدی کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر یزدی و انتشارات شکوفه

2. خانم سحر سلمی کتاب قصه های شیرین فیه ما فیه بازنویسی محمد کاظم مزینانی انتشارات پیدایش

3.خانم مبینا بزم آرا کتاب قصه های برگزیده از چهارده معصوم نوشته مهدی آذر یزدی و انتشارات پیدایش

4.خانم زینب مومن نژادکتاب الهی نامه نویسنده فریبا کلهر انتشارات پیدایش

5.مبینا محمودی کتاب قصه های شیرین کلیله و دمنه نوشته مهدی آذر یزدی و انتشارات پیدایش

6. فاطمه مرتضوی کتاب هفت اورنگ جامی نوشته مهدی آذر یزدی و انتشارات پیدایش

7. مهسا داوود شادی کتاب شگفتی های آفرینش نوشته سید مسعود راد و از انتشارات مدرسه

کتابخانه عمومی علامه امینی شهرستان باخرز...

ما را در سایت کتابخانه عمومی علامه امینی شهرستان باخرز دنبال می‌کنید

برچسب: برگزاری,کتابخوانی, نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: جمعه 3 آذر 1396 ساعت: 8:43

صفحه بندی